23.4.06

Vagalume

5 Comments:

Anonymous Anônimo said...

É unha fermosa palabra. Non cabe dúbida de que somos un pobo moi ligado á terra e á natureza (aínda que supoño que todos o son). Porén, quizais haxa máis palabras bonitas para designar ao mundo natural no galego que noutras linguas do noso entorno. En todo caso, as pesquisas de Fran Alonso acadaron unha bonita palabra.

12:44 PM  
Blogger Peke said...

É bonita, si, pero eu sigo tendo debilidade por axóuxere, quizais porque me encanta esa repetición do son palatal que semella facer cóxegas na lingua.

5:46 PM  
Anonymous Anônimo said...

A min sempre me pareceu a palabra mais fermosa, xunto con escarabello, folerpa, bufarda...
Anxos.

6:59 PM  
Anonymous Anônimo said...

Era unha das palabras que máis me dicían, se cadra a que máis, polo que me congratulo, pero non recoñezo nin unha soa palabra en galego que me incomode, nin unha soa.

8:48 PM  
Anonymous Anônimo said...

A min tamén é a palabra que máis me gusta. Ten algo de máxico e marabilloso...
Bicos.

9:47 PM  

Postar um comentário

<< Home