
Polo pouco que puiden ver ata agora, a campaña
Máis libros, incluída no Plan galego de Lectura, ten moi boas trazas. O concepto de lectura utilizado é o que vimos defendendo, situándoa por riba do soporte libro e do espazo onde se realiza. A aposta decidida pola libraría de cultura e pola biblioteca fundamental. O
eslogan é moi acertado, vencellado a lectura cos valores da liberdade, subliñando así o seu carácter cívico. O deseño gráfico, baseado no protagonismo dos textos
sobre diversos soportes cotiáns (briks de leite, rolos de facturas...) pareceume moi elegante. En definitiva, gustoume moito e levei unha boa alegría.
A campaña promete. Porén, chamoume a atención, segundo puiden ver no vídeo
da noticia de Vieiros, que na presentación da campaña da Consellaría de Cultura se colocasen sobre a mesa "monstros de libros" publicados por editoriais privadas co logotipo da Xunta de Galicia no lombo. Constitúe unha imaxe equívoca que pode levar a malentendidos e subliminalmente a afondar no prexuízo de sector subvencionado que dende tantos anos persegue aos editores privados galegos.
Marcadores: Lectura, Promoción do libro, Publicidade
0 Comments:
Postar um comentário
<< Home