A economía do gratuíto
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgSAPNQFLkhIpUCXV15wjwY3vEmwnrUFSzR7wOFYQbLXG6XDEt7iDukx9b3dUwKUy7pWcXx4zQhFPJJaYLmjj5y_hAGqxneWO1cRMZMAOJFAwjyt5X5wvwGaeXr9R0CbdWkFdfYUw/s200/ff_free1_f.jpg)
A tese de Anderson pode resumirse no seguinte: nunha economía como a de Internet na que os custes tenden a cero, o futuro dos negocios alí xenerados será a de ofrecer produtos gratuítos. O Internet actual representa para Anderson a extensión do modelo de negocio gratuíto dos medios de comunicación (fundamentalmente da televisión e da radio) ás industrias de todo tipo.
Anderson propón seis versións de gratuidade: freemium, publicidade, subsidios cruzados, custe marxinal cero, intercambio de man de obra e economía do agasallo. Para Anderson que algo sexa gratis en Internet non quere dicir que non vai a xerar negocio. Con todo, a súa insistencia de que no momento no que unha actividade aborda o dixital ou se insire en Internet, o gratuíto non é xa unha opción, é a única opción. Aí temos outro reto para analizar cál pode ser a cadea de valor do libro no espazo dixital. Non está de máis repasar este importante artigo de tendencia, ao que prometemos volver con máis vagar.
Vía: Enrique Dans, Justo Hidalgo, El navegante.
Etiquetas: Chris_Anderson
0 Comments:
Postar um comentário
<< Home